Marknadsföring

Nå nya höjder med strategisk digital marknadsföringsplan

Marknadsföring är investering

Vi hjälper dig att hitta nya kunder

Vad vi gör?

En Meta (Facebook & Instagram) och Google-certifierad expert sätter upp en plan, som ökar din försäljningen genom att annonsera via sociala medier & Google. Det som passar ditt företag bäst.

Vad är egentligen Google Ads – SEA?

01

SEA (Search Engine Advertising) betyder kort och enkelt att du betalar för att synas på Google. Den mest vanliga formen är annonsering på Google Search, men det finns Även Display, Shopping och Video
Att annonsera på Google Ads är något som många verksamheter själva försöker hantera, men för att lyckas bra med sin annonsering på Google Ads krävs en kontinuerlig uppföljning och optimering av Ads-kampanjer och annonsering. Det innebär att ens kampanjer behöver sättas ihop utifrån önskade målgrupper men även mot relevanta sökord och sökbegrepp som passar ens produkter och/eller tjänster.

En digital strategi omfattar

01

  • Sökmotoroptimering
  • Webbplatsanalys
  • Fokus på mätbarhet och ökad digital närvaro
  • Sociala medier
  • Content marketing
  • Inbound marketing
  • Google Ads, SEA och SEM
  • Programmatic

Uppföljning & uppdatering

02

Att annonsera både brett och smalt brukar vara en smart strategi. Någonting som många missar är uppföljningen på vilka annonser som faktiskt genererar konvertering. Ett klick på en annons ger långt ifrån en lyckad konvertering, därför är uppföljning och optimering ett måste för att faktiskt få en annons att bidra till en ökad konvertering. Negativa sökord och annonstillägg är bra verktyg som får en annons att inte bara öka CTR (Click Through Rate) utan även konvertering.
Nöj dig inte med standard

Få ett kostnadsfritt prisförslag redan idag. Du sätter budget & gränser.

Berätta om dina tankar och önskemål i formuläret.

Rulla till toppen